CASE STUDY
SYSTEM WSPOMAGANIA
Systemy operacyjne i portale samoobsługowe dla firmy ubezpieczeniowej w regionie CEE
Rozwój i utrzymanie systemów w kluczowych obszarach operacyjnych we wszystkich liniach biznesowych, takich jak: motoryzacja, podróże, dom, medycyna, ochrona prawna oraz ubezpieczenia urządzeń elektronicznych. Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w celu automatyzacji, integracji i usprawnienia procesów.
Zakres obowiązków:
- System rejestracji roszczeń (likwidacja i pomoc)
- System sieci usługodawców (dla działu i portalu B2B)
- Moduł integracji (web API i usługi, publiczne i wewnętrzne, integracja interfejsów firm trzecich)
- System bazy danych polis (integracje, zaawansowane wyszukiwanie)
- Moduł komunikacji (przetwarzanie wiadomości e-mail, SMS i innych kanałów, takich jak Messenger, WhatsApp itp.)
- Moduł płatności (w tym płatności automatyczne) i integracja z księgowością
- Samoobsługowe portale rejestracji roszczeń (B2B, B2C)
SZCZEGÓŁY
Cel projektu
Rozwój i utrzymanie systemów.
Przemysł
Ubezpieczenie.
Technologie
UML, .NET Framework, .NET Core, ADO .NET, Entity Framework , Microsoft Azure, Docker, Microsoft Azure Infrastructure, Microsoft Azure ARM, WCF, WinForms, Git, MVC, MVVM, Visual Studio architecture and modelling tools, IBM Rational Software Architect, Visio, Microsoft Xamarin, Microsoft Azure IoT, Loxone, Azure Functions, Azure Logic Apps, Microsoft Automation, Power BI Embedded, .NET Multi-platform App UI (.NET MAUI)
Zadania
Jako dostawca usług rozwoju i utrzymania oprogramowania, do jego obowiązków należy kodowanie, projektowanie, testowanie, usuwanie błędów, aktualizacje i poprawki bezpieczeństwa.
Wyniki
Dostawa i utrzymanie systemów wymienionych poniżej:
- System rejestracji roszczeń (likwidacja i pomoc)
- System sieci dostawców usług (dla działu i portalu b2b)
- Moduł integracji (web api i usługi, publiczne i wewnętrzne, integracja interfejsów firm trzecich)
- System bazy danych polis (integracje, zaawansowane wyszukiwanie)
- Moduł komunikacji (przetwarzanie wiadomości e-mail, SMS i innych kanałów, takich jak Messenger, WhatsApp itp.)
- Moduł płatności (w tym płatności automatyczne) i integracja z księgowością
- Samoobsługowe portale rejestracji roszczeń (B2B, B2C)
Korzyści
- Oszczędność kosztów
- Lepsze doświadczenie klienta
- Komunikacja z klientem w czasie rzeczywistym
- Wydajne przepływy pracy
JAKIE BYŁY POTRZEBY?
Nasz partner ubezpieczeniowy poprosił nas o pomoc w opracowaniu i utrzymaniu systemów obejmujących krytyczne aspekty operacyjne we wszystkich liniach biznesowych.
CO DOSTARCZYLIŚMY?
W ciągu ostatniej dekady nasza firma, MPED Sp. z o. o., świadczyła usługi rozwojowe i serwisowe w krytycznych obszarach operacyjnych w różnych sektorach biznesowych. Nasza dogłębna wiedza branżowa pozwala nam proponować innowacyjne rozwiązania, wdrażać automatyzację procesów i doradzać w zakresie usprawnień funkcjonalnych.
Chcesz dowiedzieć się więcej o usłudze?
Wyślij nam wiadomość!
Paweł Kieżyński
CEO
pawel.kiezynski@mped.pl
+48 508 040 852