CASE STUDY
WAKEPARK
Systemy operacyjne dla Wake Park
System służy do sprzedaży i obsługi klienta w obiekcie. Weryfikuje uprawnienia klientów na podstawie danych zapisanych na opaskach NFC. Posiada moduł kasowy, moduł bramek wejściowych, moduł stanowisk (iPad, iOS) do samodzielnej rejestracji klientów oraz portal B2C do samoobsługi online.
System został wdrożony w oparciu o Xamarin Framework i technologie webowe Microsoft. Posiada niezależne środowisko lokalne na miejscu oraz środowisko chmurowe, które jest zsynchronizowane z lokalnym środowiskiem.
SZCZEGÓŁY
Cel projektu
Opracowanie od podstaw systemu sprzedaży i obsługi klienta w obiekcie.
Przemysł
Sport i rozrywka.
Technologie
Windows 10/11 UWP, Xamarin / MAUI apps, C#/.NET, Microsoft SQL Server database, REST Web API, RabbitMq, NFC, iOS, Raspberry Pi with Ubuntu ARM
Zadania
- Przygotowanie analizy wymagań
- Wdrożenie rozwiązania we współpracy z interesariuszami Fomar
- Testy i uruchomienie systemu
- Utrzymanie i rozwój oprogramowania
Wyniki
- Aplikacja kasjera
- Aplikacja bramki
- Aplikacja rejestracji
- REST Web API
- Rozwiązanie programistyczne dla opasek NFC
- Rozwiązanie do odczytu opasek NFC
- Środowiska chmurowe i lokalne z synchronizacją
Korzyści
- Oszczędności
- Wzmocnienie marki
- Komunikacja z klientem w czasie rzeczywistym
- Wydajność procesu
JAKIE BYŁY POTRZEBY?
Nasz klient poprosił o kompleksowy system do zarządzania sprzedażą i procesami operacyjnymi dla Wakepark.
CO DOSTARCZYLIŚMY?
Po warsztatach z klientem zdefiniowaliśmy oczekiwania i wygląd systemu. Udokumentowaliśmy wymagania funkcjonalne, w tym rekomendacje UX. Po akceptacji klienta wdrożyliśmy system umożliwiający rejestrację, zamówienia usług, płatności, odbiór sprzętu i weryfikację pakietów.
Chcesz dowiedzieć się więcej o usłudze?
Wyślij nam wiadomość!
Paweł Kieżyński
CEO
pawel.kiezynski@mped.pl
+48 508 040 852